نوشته شده توسط : dave

نحوه تعمیرات سنسور سرعت خودروی
مزدا 3 P0500 Trouble Mazda 3 پس از تحقق شرایط زیر ، سیگنال سرعت خودرو وارد نمی شود و 4.5 ثانیه یا بیشتر از آن گذشته است.
Mazda EPC2 11.2019 قطعات کاتالوگ عمومی بارگیری
- سوئیچ برد D ، یا M محدوده ON
- موقعیت P و N از سوئیچ TR خاموش
- دمای خنک کننده موتور 60 درجه سانتیگراد {140 ° F} یا بیشتر
- سرعت توربین 1.500 دور در دقیقه یا بیشتر
توجه به پشتیبانی تشخیصی:
• این یک مانیتور مداوم (CCM) است.
اگر PCM وضعیت نقص فوق را در دو چرخه درایو پی در پی یا در یک چرخه درایو تشخیص دهد ، MIL روشن می شود در حالی که DTC برای همان نقص در PCM ذخیره شده است.
• اگر PCM در اولین چرخه درایو ، وضعیت فوق را تشخیص دهد ، کد PENDING در دسترس است.
• داده های فریم انجماد در دسترس است.
• چراغ هشدار AT روشن می شود.
• DTC در حافظه PCM ذخیره می شود.


Mazda EPC نرم افزار
علت احتمالی:
• نقص VSS
• مدار باز در سیم کشی بین ترمینال VSS B و ترمینال PCM 1AY
• کوتاه به زمین در سیم کشی بین ترمینال VSS B و ترمینال PCM 1AY
• مدار باز در سیم کشی بین ترمینال VSS A و PCM ترمینال 1BC
• اتصال کوتاه به زمین در سیم کشی بین ترمینال VSS A و ترمینال PCM 1BC
• مدار باز در سیم کشی بین ترمینال VSS C و زمین بدن
• اتصال اتصال
خراب بین VSS و PCM • نقص PCM

روش تشخیصی
VERIFY ذخیره شده DTC در ABS HU / CM OR DSC HU / CM
• سوئیچ احتراق را به حالت ON (موتور خاموش) روشن کنید.
• DTC های ذخیره شده را در ABS HU / CM یا DSC HU / CM بررسی کنید.

قاب داده هاي سريع بسياري
از زمينه ثبت شده است؟ آيا قاب فيلم هاي انجمادي ضبط شده است؟

دسترسی به اطلاعات بسیار مناسب سرویس
• دسترسی به بولتنهای خدمات مرتبط و یا در دسترس بودن اطلاعات مربوط به تعمیر را تأیید کنید.
• آیا اطلاعات مربوط به تعمیر موجود است؟

INSPECT VSS CONNECTOR برای اتصال ضعیف
• سوئیچ احتراق را به موقعیت LOCK تبدیل کنید.
• اتصال VSS را جدا کنید.
• برای اتصال ضعیف (مانند پین های آسیب دیده / کشیده شده ، خوردگی) بازرسی کنید.
• آیا ارتباط طبیعی است؟

INSPECT VSS POWER CIRCUIT را برای باز کردن دور
• بررسی کنید که اتصال VSS از هم جدا شده است.
• سوئیچ احتراق را به حالت روشن (موتور خاموش) روشن کنید.
• ولتاژ بین ترمینال A VSS (سیم کشی) و زمین را بررسی کنید.
• آیا ولتاژ B + است؟

INSPECT VSS POWER CURCUIT FOR SHORT FOR GRUND
• سوئیچ احتراق را به موقعیت LOCK تبدیل کنید.
• برای استمرار بین ترمینال A VSS (سیم کشی) و زمین بررسی کنید.
• آیا استمرار وجود دارد؟

INSPECT VSS GRUND CIRCUIT را برای باز کردن چرخشی باز کنید
• بررسی کنید که اتصال VSS از هم جدا شده است.
• برای استمرار بین ترمینال C و زمین VSS (سیم کشی) استفاده کنید.
• آیا استمرار وجود دارد؟

اتصال اتصال PCM را برای اتصال ضعیف
• اتصال اتصال PCM را قطع کنید.
• برای اتصال ضعیف (مانند پین های آسیب دیده / کشیده شده ، خوردگی) بازرسی کنید.
• آیا ارتباط طبیعی است؟

INCECT VEHICLE SPEED CIRCUIT SIGNAL برای باز کردن سیر
باز اتصال PCM و اتصال VSS را جدا کنید.
• برای استمرار بین ترمینال B VSS و ترمینال PCM 1AY بررسی کنید.
• آیا استمرار وجود دارد؟

INSPECT VEHICLE SPEED CIRCUIT SIGNAL FOR SHORT به Ground
• صحت اینکه اتصال VSS و اتصال PCM از هم جدا شده اند.
• تداوم بین ترمینال PCM 1AY و سطح بدن را بررسی کنید.
• آیا استمرار وجود دارد؟

کامل کردن DTC P0500 کامل
• اطمینان حاصل کنید که همه اتصالات جدا شده را دوباره وصل کنید.
• DTC را از حافظه با استفاده از WDS یا معادل آن پاک کنید.
• موتور را گرم کنید.
• هنگام نظارت بر PID ها ، وسیله نقلیه را در شرایط زیر به مدت 4.5 ثانیه یا بیشتر رانندگی کنید.
- دمای خنک کننده موتور: 60 درجه سانتیگراد {140 درجه فارنهایت یا بیشتر
- رانندگی در محدوده M
- فرکانس سنسور سرعت ورودی / توربین: 800 هرتز یا بیشتر
• آیا کد PENDING موجود است؟
http://www.autoepccatalog.com



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dave

ین پست به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از نرم افزار HINO DX2 برای اندازه گیری بازی پایان میل بادامک برای HINO Motors W04D استفاده کنید.




Hino Diagnostic Explorer DX2 & Reprog Manager 3.1.6
روشهای بارگیری رایگان :
1. اندازه گیری بازی انتهای میل بادامک را روی انتهای درایو میل سوار سوار کنید و حتما "B" را محکم کنید.
ابزار ویژه: سنج سنج Play Play سنج (09512-1150)
2. با چرخاندن "A" ، یک فاصله حدود 1 میلی متر (0.04in)
بین "A" و پوشش یاتاقان ایجاد کنید.
3. به آرامی انتهای "B" 3 یا 4 بار را با یک چکش پلاستیکی بزنید.
4. "A" را به آرامی محکم کنید تا در تماس با خرس قرار بگیرد.
پوشش داخل
5- به راحتی 3 یا 4 بار چکش پلاستیکی فرماندار میل بادامک را بزنید.
6. به آرامی "A" را بچرخانید تا با پوشش یاتاقان در تماس باشید ، سپس ترخیص را بخوانید.
استاندارد مونتاژ: 0.03-0.05 میلی متر (0.0012-0.0019in)
محدودیت سرویس : 0.10 میلی متر ( 0.004 اینچ)
7. اگر مشخصات آن برآورده نشده است ، در قسمت درایو میل بادامک از صفحات مناسب استفاده کنید.
2020 HINO Diagnostic eXplorer II HINO DX2
حذف TAPPET ASSEMBLY ،
1. با استفاده از گیره غلتک tappet ، tappet را فشار داده و از حالت ناگهانی tappet جدا کنید.
ابزار ویژه: گیره غلتکی Tappet (09512-1130)
2. شیر را از طریق سوراخ برش میل بادامک بردارید.
ابزار ویژه: Tappet Clamp (09512-1120)

حذف یاتاقان TAPER از CAMSHAFT را حذف کنید.
1. یاطاقان مخروطی را از انتهای درایو میل بادامک جدا کنید.
ابزار ویژه: یاتاقان یاتاقان (09510-1160)
2. از راهنما برای برداشتن یاتاقان در سمت فرماندار استفاده کنید.
3. از کشنده مسابقه بیرونی استفاده کنید تا مسابقه بیرونی را در پوشش یاتاقان بکشید.
ابزار ویژه: Outer Race Puller (09512-1430)

نصب میله های پلاگین را نصب کنید.
1. قبل از نصب بشکه های پیستون باید از بشکه های پیستون و پیستون ها برای سایش ، خراش یا تغییر رنگ بازرسی کنید.
2. قایق را به حدود 60 بپیچانید. پیوندگر را به طور تقریبی 10 تا 15 میلی متر بکشید و آن را رها کنید تا ببینید آیا صاف از وزن خودش کم می کند یا خیر.
3. شکاف اولونگر را با پین ضربه محکم و ناگهانی پمپ تزریق مطابقت دهید.
http://www.car-auto-repair.com



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dave

این کتابچه راهنمای تعمیر خدمات در مورد نحوه جداسازی انتقال سری آلیسون 1000/2000 است.
 خدمات نصب و راه اندازی نرم افزار تشخیصی GIS5 2019 آلیسون + GEN5

1. نصب شش پیچ و مهره نگهدارنده پوشش PTO یا Power Take Off را به هر کدام که مجهز باشد ، در سمت راست انتقال همانطور که در شکل 43 نشان داده شده است ،
نصب کنید. به یک نشان داده شده در شکل 43 ، بر روی سطح PTO ، برای استفاده از پایه فیکسچر نیمکت. احتراق: به دلیل جرم و وزن این واحد ، احساس می کنیم که لازم است از فیکسچر نگهدارنده نشان داده شده در شکل 43 استفاده شود. پایه فیکسچر یا در یک پایه مخصوص چرخش مناسب.
3. با استفاده از یک بالابر مناسب ، گیربکس را بلند کرده و در پایه فیکسچر یا پایه مخصوص چرخش نصب کنید.
4- در صورت قفل شدن مونتاژ انتقال ، در صفحه ای که رو به پایین قرار دارد ، مبدل را با بیرون کشیدن مستقیم از آن خارج کنید (شکل 44 را ببینید). احتراق: این مبدل گشتاور وزنی در حدود 60 پوند دارد ، بنابراین احتیاط کنید.
5- سنسور سرعت موتور ، سنسور سرعت توربین و سنسور سرعت خروجی را همانطور که در شکل 45 نشان داده شده است حذف کنید.
توجه: سنسور سرعت موتور در صورت مجهز بودن ، سنسور سرعت توربین و سنسور سرعت خروجی در مدل های 2WD همه یکسان هستند شماره (نگاه کنید به شکل 45).
6. حلقه های "O" را از بین سنسورهای 3 سرعت بردارید و دور بیندازید (شکل 45 را ببینید).
7. همانطور که در شکل 45 نشان داده شده است ، سوئیچ Backup-Up Neutral Start را از طرف قسمت پرونده جدا کنید. نکته: Switch NSBU دقیقاً مشابه سوئیچ 4L60-E است (شکل 45 را ببینید).

8- گیربکس را در قسمت ثابت بچرخانید تا روغن تابه روغن به سمت بالا باشد (شکل 46 را ببینید).
1

9. حذف دوازده پایین پیچ و مهره نگهدارنده تابه، با استفاده از یک سوکت 13 میلی متر (شکل 46).
10. کف روغن پایین را بردارید (شکل 46 را ببینید).
11.
همانطور که در شکل 47 نشان داده شده است ، واشر کف تابه پایین را بردارید و دور بیندازید. 12. همانطور که در شکل 47 نشان داده شده است ، فیلتر صافی کف و فیلتر تمیز را برداشته و دور بریزید. 13. با استفاده از سوکت 8 میلی متری ، همانطور که در شکل 48 نشان داده شده است
. 14. غلطک بازوی داخلی و مونتاژ فنر را مطابق شکل 48 حذف کنید.
15- با استفاده از ابزار حذف كابل Techpak ä GM ، همانطور كه ​​در شكل 49 نشان داده شده است ، اتصال اتصال كيسه را از سوراخ موردنظر جدا كنيد
. 16. بدنه 15 سوپاپ را به وسيله سوكت 8 ميلي متري ببنديد. پس از برداشتن

15 پیچ بدنه سوپاپ ، می توانید بدنه شیر را جدا کرده و اطمینان حاصل کنید که پین ​​سوپاپ دستی را از اهرم نگهدارنده داخلی جدا کنید ، همانطور که در شکل 51 نشان داده شده است
. 18. مونتاژ بدنه شیر کامل را برای فرآیند بازسازی مؤلفه کنار بگذارید.
19. بسته به نوع طرح ، مطابق شکل 52 ، فیلتر روغن خارجی را از منیفولد کولر یا محفظه زنگ جدا کنید.
20. پیچ و مهره نگهدارنده مونتفولد کولر را مطابق شکل 54 نشان دهید.
21- همانطور که در شکل 54 نشان داده شده است ، مونتاژ مانیفولد کولر را از روی محفظه زنگ بردارید
. 22. 2 واشر منیفولد خنک شده را برداشته و دور کنید ، همانطور که در شکل 54 نشان داده شده است. .
23. چرخش انتقال در ثابت به طوری که مسکن زنگ مواجه است

2019 آلیسون DOC انتقال نرم افزار تشخیصی رایگان دانلود
24. همانطور که در شکل 55 نشان داده شده است ، 2 پیچ محکم زنگ را از هر طرف کیس که در قسمت نگهدارنده زنگ نیست ، خارج کنید. 25. قفسه زنگ را به صورت پیچ و مهره ای که سایه دار است ، از داخل محفظه زنگ بردارید ، همانطور که در شکل نشان داده شده است. 56 نکته: فقط پیچ های سایه دار را بردارید ، همانطور که در شکل 56 نشان داده شده است. 11 پیچ وجود دارد که 50 میلی متر طول دارند و 5 پیچ آنها به طول 70 میلی متر است. پیچ های باقی مانده پمپ را به زنگ نگه می دارند.
26. محفظه زنگوله و مونتاژ پمپ روغن را از طریق جعبه انتقال ، همانطور که در شکل 55 نشان داده شده است ، از حالت انتقال جدا
کنید.
28. محفظه زنگ و مونتاژ پمپ را برای فرایند بازسازی مؤلفه کنار بگذارید.
29. با بلند کردن مستقیم با استفاده از توربین ، محفظه کلاچ C1 / C2 را از روی آن جدا کنید ، همانطور که در شکل 57 نشان داده شده است. نکته: در صورت گیر نکردن گیربکس خورشید / چرخنده حامل سیاره ای ، اگر به گیرنده آفتاب گیر نکرده است

30 را تنظیم کنید. C1 / مسکن کلاچ C2 برای فرآیند بازسازی مؤلفه که بعداً پوشش داده می شود ، کنار گذاشته شده است. 31. حالت انتقال را بچرخانید به گونه ای که مطابق شکل 58 نشان داده شده است. در
صورت مجهز بودن به قفسه ی فرمت ، 32. 32- اگر مجهز به یك است ، یك یك از انتقال را جدا كنید ، همانطور كه ​​در شکل 58 نشان داده شده است. توجه: بعضی از مدل ها به ترمز پارکینگ مجهز هستند. همانطور که در شکل 58 نشان داده شده است. چهار مدل Drive Wheel هیچ کدام را ندارد.

33. با استفاده از سوکت 15 میلیمتری ، 16 پیچ محکم بسته را جدا کنید (شکل 59 را ببینید).
34. مونتاژ مسکن پسوند را برداشته و فرآیند بازسازی مؤلفه را ، همانطور که در شکل 59 نشان داده شده است ، کنار بگذارید.
35. واشر محفظه فرمت را همانطور که در شکل 59 نشان داده شده است ، بردارید و دور بیندازید
. 36. شکاف های شافت خروجی را بکشید و مستقیماً به بالا بکشید ، شافت خروجی و حامل سیاره ای P3 را به عنوان یک مونتاژ بردارید (شکل 60 را ببینید).
37. چرخ دنده های خورشیدی P3 و یاطاقان
محوره را همانطور که در شکل 60 نشان داده شده است ، بردارید . 38- شاخه های اصلی شافت را بگیرید و مستقیماً را برداشته و شافت اصلی ، دنده آفتاب P2 و فاصله دنده خورشید را همانطور که در شکل 62 نشان داده شده است ، بلند کنید
. با کشیدن بالا و چرخاندن حرکت همزمان ، شافت دنده پارکینگ را جدا کنید. این امر به دلیل اینکه هوا در قفسه مورد قفل شده است ، در رفع آن کمک می کند (شکل 62 را ببینید). 40. پیست پارکینگ را با حرکت پیچش ناچیز جدا کنید تا از بازگشت پنجه پارکینگ جدا شوید.
http://www.ancelscanner.com



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 خرداد 1399 | نظرات ()