نوشته شده توسط : dave

ین دستورالعمل راهنمای نحوه نصب موتور IVECO NEF N60 ENT M40 را به شما نشان می دهد.

محل قرارگیری موتور باید به گونه ای باشد که امکان پر کردن و تخلیه مایعات موتور را هنگام انجام سرویس فراهم کند.
علاوه بر این ، جعبه رله و دکمه فشار تشخیصی موجود در آن ، همچنین هنگام کار باید در دسترس باشند.

IVECO Power EPC برای بارگیری و نصب کامیون و
اتوبار لنگر IVECO
اگر لنگر انداختن با قرار دادن سوپاپ در وسط انجام شود ، آنها باید بتوانند از جرم موتور و رانش طولی اعمال شده توسط شاخ پروانه در حرکت پشتیبانی کنند.
در صورت اتخاذ نصب سخت ، باید مراقبت ویژه ای را جهت حمایت از همسویی و هماهنگی انجام داد.
اطلاعات مربوط به ابعاد و مقادیر اتصال در "نمودار نصب" ارائه شده است.
هوای احتراق و تهویه
مطابقت با دستورالعمل مقدار هوای مورد نیاز برای احتراق و تهویه ، عملکرد منظم موتور را حتی در شرایط نامساعد تضمین می کند و
حداکثر قدرت طراحی خود را فراهم می کند (1).
 

خط آب دریا
باید دارای آبگیر باشد که بتواند از ورود اجسام خارجی به لوله های مکش جلوگیری کند. بین ورودی و پمپ ، بهتر است یک دروازه را برای بستن در شرایط اضطراری یا برای مدت طولانی بیکار و یک فیلتر برای جلوگیری از ناخالصی های کوچکتر ، قرار دهید. همچنین توصیه می شود آند روی با اندازه مناسب و به راحتی جایگزین شود.
 

خط آب دریا موتور توسط سازنده با آندهای محافظتی تهیه شده است تا به صورت دوره ای تعویض شود.
شلنگ های لاستیکی مستقر در امتداد خط لوله باید به اندازه کافی سفت باشد تا مناطق خفه شده ناشی از خرد شدن ایجاد نشود (1).
 

پیش گرمایش موتور IVECO
اگر مشخصات کاربری موتور نیاز به تحویل فوری ، نیرو در بالاترین دور در دقیقه دارد ، توصیه می شود که یک پیش گرمکن کمکی بر روی حلقه خنک کننده بسته نصب کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ قطعات یدکی IVECO Power EPC 2019

 
تخلیه گاز اگزوز IVECO
مجرای تخلیه گاز اگزوز باید با دستورالعمل های مندرج در نشریه IVECO MOTORS "راهنمای نصب موتورهای دریایی" مطابقت داشته باشد. همچنین نشانه هایی برای محاسبه ابعاد خطوط لوله اگزوز فراهم می کند ، که مسئولیت حیاط است.
 

IVECO Electric - تجهیزات
الکترونیکی با توجه به ابعاد و موقعیت مهارهای سیم و اتصالات آنها ، ترتیب مناسبی از واحد الکترونیکی کنترل موتور ، جعبه رله و واحدهای الکترونیکی اختیاری احتمالی فراهم می کند.
هر دو واحد باید به گونه ای لنگر انداخته شوند که باعث از بین رفتن ارتعاشات و تنشهای ناشی از بدنه هنگام کار و یا ناشی از عملکرد موتور شوند.

http://www.car-auto-repair.com



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dave

هنگام تعویض شیر برقی کنترل فشار سوکوکی و / یا
شیر برقی کنترل فشار TCC ، کاملاً لازم است که آن را همراه با مونتاژ بدنه شیر به عنوان یک مجموعه تعویض کنید.
تعویض شیر برقی کنترل فشار و / یا شیر برقی کنترل فشار TCC به
طور مستقل ممکن است باعث شوک شیفت بیش از حد شود.

سوزوکی EPC 2019 بارگیری

 

1) قطر داخلی بوش مورد انتقال را اندازه گیری کنید. اگر قطر داخلی بیش از حد مجاز است ، جعبه انتقال را تعویض کنید.
بوش جعبه انتقال در داخل قطر استاندارد 38.113 - 38.138 میلی متر (1.5005 - 1.5015 اینچ)
2) پس از استفاده از مایع A / T به حلقه های جدید O ، آنها را به پیستون ترمز معکوس (3) ، آستین واکنش (2) و پیستون معکوس ثانویه نصب کنید (1)

3) طول آزاد فنر برگشت پیستون ترمز معکوس را اندازه بگیرید.
طول استاندارد استاندارد فنر برگشت پیستون ترمز معکوس 16.84 میلی متر (0.663 اینچ)
4) مونتاژ پیستون ترمز معکوس و فنر برگشت پیستون ترمز را به جعبه انتقال نصب کنید ، مراقب باشید که به حلقه O آسیب نرسد. سپس snap ring (1) را با
ابزار مخصوص نصب کنید .
توجه
• نصب کنید تا دهانه در حلقه ضربه محکم و ناگهانی (1) با هیچ یک از 3 شاخه صندلی فنر همسو نشود.
• بیش از حد لازم فنر را فشرده نکنید و اجازه سقوط یا کج شدن آن را ندهید.
ابزار ویژه
(A): 09926–98320
(B): 09926–98390
(C): 09944–88210 

5) یک پایه را همانطور که نشان داده شده آماده کنید. لازم است زیرا کار با جعبه انتقال (1) که از این مرحله به صورت قائم تنظیم شده است انجام خواهد شد.
توجه:
برای محافظت از گیربکس در برابر آسیب ، محل قرارگیری پارچه را روی پایه قرار دهید.
• یک پایه با اندازه ای که در شکل نشان داده شده ، کار را تسهیل می کند.

6) یاتاقان رانش (1) و مسابقه یاتاقان رانش (2) را پس از روغنکاری با روغن نصب کنید.
توجه داشته
باشید که مسابقه شافت خروجی یاتاقان رانش در جهت مناسب نصب شده باشد.
7) لوله ترمز (1) را نصب کنید تا درپوش آن (2) در جعبه انتقال (4) قرار بگیرد. پس از نصب ، بررسی کنید که 4 شاخه (3) در قسمت زیرین لوله ترمز در داخل پیستون ترمز معکوس قرار دارد.
8) فنر برگ (1) را همانطور که در شکل نشان داده شده نصب کنید.
9) صفحه واکنش ترمز معکوس را از مونتاژ چرخ دنده سیاره برداشته و شاخه های صفحه ترمز معکوس ، دیسک ترمز معکوس و صفحه پشت ترمز معکوس را تراز کنید.
مونتاژ دنده های سیاره ای را روی جعبه دنده نصب کنید تا شاخه های تراز شده در شیار گیربکس قرار گیرند.
10) فاصله بین صفحه ترمز معکوس و شاخه های جعبه انتقال را اندازه گیری کنید.
اگر مقدار اندازه گیری شده کمتر از محدوده استاندارد باشد ، ممکن است چیزی به طور نامناسب نصب شده باشد یا گرد و غبار یا مایع روی دیسک ترمز معکوس قرار داشته باشد ، و غیره دیسک ترمز معکوس ، صفحه ترمز معکوس و
صفحه پشت ترمز معکوس در شرایط خوبی قرار دارند. اگر ترخیص کالا از مشخصات خارج شده است ، یک صفحه دیگر با ضخامت مناسب از لیست زیر انتخاب کنید و آن را جایگزین کنید.
فاصله استاندارد بین صفحه ترمز معکوس و شاخه های جعبه دنده 0.52 - 1.27 میلی متر (0.020 - 0.050 اینچ)

2019 2014 Suzuki Worldwide Automotive EPC دانلود رایگان
ضخامت صفحه
I5JB0A510160-01
2
1 3
4
I5JB0A510130-02
1
I5JB0A510131-02
شناسه شماره ضخامت
بدون شناسایی 2.95 - 3.05 میلی متر
(0.116 - 0.120 اینچ)
"325" 3.20 - 3.30 میلی متر
( 0.126 - 0.120 اینچ)
"350" 3.45 - 3.55 میلی متر
(0.136 - 0.140 اینچ)
"375" 3.70 - 3.80 میلی متر
(0.146 - 0.150 اینچ)
"400" 3.95 - 4.05 میلی متر
(0.156 - 0.159 اینچ)
"425 ”4.20 - 4.30 میلی متر
(0.165 - 0.169 اینچ)
IYSQ01510241-015A-37 گیربکس / گیربکس اتوماتیک:
11) صفحه واکنش ترمز معکوس را نصب کنید تا لول آن با فرورفتگی (1) در موقعیت مشخص قرار گیرد همانطور که در شکل نشان داده شده است.
12) با استفاده از پیچ گوشتی با نوار وینیل یا زخم مانند آن در نوک آن ، حلقه واکنش واکنش نگهدارنده را نصب کنید (1). پس از نصب ، بررسی کنید که حلقه به طور ایمن در شیار باشد. 13) پس از تأیید اینکه شاخه های تمام صفحات ترمز و دیسک های ترمز به طور ایمن در شیارها قرار دارند ، حلقه نگهدارنده (1) چرخ دنده خورشیدی سیاره ای را نگه دارید ، با تراز بندی سوراخ های پیچ و مهره (2) در پشتیبانی مرکز و جعبه انتقال ، مونتاژ پشتیبانی مرکز را نصب کنید.
توجه داشته باشید
تا زمانی که حلقه نگهدارنده چرخ دنده خورشیدی سیاره ای در دست نباشد ، شیر ترمز از مرکز پشتیبانی خارج می شود و این امر تراز نمودن سوراخ های سیال با سوراخ پیچ را غیر ممکن می کند.
14) تا زمانی که گشتاور محکم مشخص شده باشد ، پیچهای پشتیبانی مرکزی را به مقدار معین در هر زمان محکم کنید.


گشتاور محکم
پیچ پیچ پشتیبانی: 26 N · m (2.6 kgf-m، 19.0
lbft ) IYSQ01510242-01
1
I5JB0A510132-01
1
I5JB0A510084-01
1
2
I5JB0A510133-01
IYSQ01510246-01 انتقال خودکار / انتقال اتوماتیک 5
) مونتاژ با تراز کردن خطوط در سیلندر کلاچ مستقیم با دنده خورشید سیاره ای.
توجه:
انتهای خطوط شکسته در سیلندر کلاچ مستقیم و دنده خورشید سیاره ای تقریباً باید
مطابقت داشته باشند.
16) روی یاتاقان رانش (1) و مسابقه یاتاقان
(2) گریس بزنید و سپس آنها را به کلاچ مستقیم نصب کنید.
17) مونتاژ کلاچ رو به جلو را با قرار دادن همه شاخه های توپی دیسک کلاچ مستقیم و مطابقت آنها با برش شیار در توپی ورودی کلاچ مستقیم ، و همزمان تراز کردن خطوط در توپی کلاچ جلو با شافت داخلی.
نکته توجه داشته باشید
که نگذارید مسابقه عقب شماره 1 کلاچ جلو و یاطاقان رانش نصب شود تا توپی کلاچ جلو بیفتد.
18) هنگامی که دیسک و صفحه کلاچ تعویض شد ، اختلاف اندازه ارتفاع شافت ورودی کلاچ جلو و جعبه انتقال (1) را با اندازه گیری مطابق شکل نشان دهید.
توجه
اگر مقدار اندازه گیری شده کمتر از مقدار استاندارد است ، مجموعه کلاچ رو به جلو را برداشته و
دوباره نصب کنید.
اختلاف ارتفاع استاندارد بین
شافت ورودی کلاچ جلو و حالت انتقال
"a": حدود 2.0 میلی متر (0.079 اینچ)
19) روی بلبرینگ رانش (1) و مسابقه یاتاقان
(2) گریس بزنید و سپس آنها را نصب کنید تا شافت ورودی کلاچ را به جلو منتقل کنید.
20) کیس O / D را با تراز کردن برش در حالت O / D (1) و آن را در حالت انتقال نصب کنید.
توجه داشته باشید
از مراقبت برای رها کردن رانش عقب رانده نصب شده در مورد O / D استفاده کنید.
IYSQ01510247-01
2
1
I5JB0A510134-01
IYSQ01510249-01
2. کلاچ جلو 2. برش در جعبه
دنده اتوماتیک
2
"a" 1
I5JB0A510135-01
2 1
I5JB0A510136-01
1
2
I5JB0A510137-025A-39ax اتوماتیک:
21) روی واشر رانش گریس بزنید و آنها را روی دنده های سیاره ای O / D (2) و چرخ دنده های سیاره ای (3) نصب کنید و سپس مجموعه شافت ورودی O / D را به
کیس O / D نصب کنید .
توجه:
پنجه های واشر رانش را به طور ایمن در سوراخ ها قرار دهید.
• مراقب باشید که واشر رانش نصب شده روی چرخ دنده های سیاره ای را نریزید.
22) هنگامی که دیسک یا صفحه کلاچ تعویض شد ، اختلاف اندازه بین حالت O / D (1) و سیلندر کلاچ O / D (2) را با اندازه گیری آن مطابق شکل بررسی کنید.
توجه
در بالاترین نقطه در امتداد محیط داخلی سیلندر کلاچ O / D اندازه گیری کنید.
اختلاف ارتفاع استاندارد بین حالت O / D و سیلندر کلاچ O / D "a": حدود 3.5 میلی متر (0.138 اینچ)
23) مایع A / T را روی حلقه O محفظه جدید قرار دهید و آن را روی کیس O / D نصب کنید. سپس محفظه مبدل (1) را نصب کنید و پیچ محفظه را به گشتاور مشخص شده محکم کنید. پیچ پیچ مسکن مبدل
گشتاور
گشتاور (a): 35 نیوتن متر (3.5 کیلوگرم بر متر ، 25.5 پوند فوت)
پیچ و مهره محفظه مبدل گشتاور (ب): 58 نیوتن متر (5.8 کیلوگرم در متر ، 42.0 پوند فوت)
24) روی مسابقه یاتاقان (1) و یاطاقان رانش (2) گریس بزنید و آنها را روی سیلندر کلاچ O / D نصب کنید.
25) مایع A / T را روی حلقه O پوشش جدید پمپ روغن قرار دهید و آن را به مجموعه پمپ روغن نصب کنید. سپس مونتاژ پمپ روغن را در ترازوی سوراخ پیچ و مهره در حالت O / D با موارد موجود در مجموعه انتقال پمپ روغن نصب کنید. بسته بندی مهر و موم را روی پیچ و مهره های مجموعه پمپ روغن قرار دهید و هر بار یکی پس از دیگری با مقدار معینی گشتاور آنها را محکم کنید تا به گشتاور مشخص برسد. 

گشتاور محکم
پیچ پمپ روغن (a): 22 N · m (2.2 kgf-m، 16.0 lb-ft)
I5JB0A510138-01
I5JB0A510161-01
I5JB0A510162-01
1 2
I5JB0A510139-01
IYSQ01510257-01 انتقال اتوماتیک: 5
) 2 - 4 کیلوگرم بر سانتی متر مربع فشار هوا را به صورت شماره گذاری شده به سوراخ های سیال وارد کنید و صدای عملکرد هر قسمت را بررسی کنید.
27) جعبه دنده دلقک را از حالت ایستاده بردارید و واشر و صفحه روکش جدید نصب کنید (1).
28) مطابق شکل نشان داده شده است که فاصله شیب را در جهت شافت اندازه گیری کنید.
فاصله استاندارد در جهت شافت
0.3 - 0.9 میلی متر (0.012 - 0.035 اینچ)
29) بررسی کنید که شافت داخلی به خوبی کار نکند.
30) روی لب مهر و موم لب جدید روغن چربی بزنید و با مهر و موم در مهر و موم لب روغن قرار دهید تا با گیربکس تماس پیدا کند.


ابزار ویژه
(A): 09923–46020
31) فاصله دهنده جدید (1) را به اهرم تعویض دستی نصب کنید (2).
32) شافت شیفت دستی (3) را از طریق اهرم تعویض دستی به جعبه دنده نصب کنید.
33) با استفاده از چکش در پین اهرم تعویض دستی (1) رانندگی کنید.
34) سوراخ درپوش آستین را با دندانه دار در اهرم تعویض دستی تراز کرده و با استفاده از منگنه سنجاق را ببندید (1). سپس بررسی کنید که شافت شیفت دستی به نرمی چرخانده شود.
1. کلاچ O / D 5. ترمز ساحلی دوم
2. ترمز O / D 6. ترمز دوم
3. کلاچ جلو 7. ترمز معکوس
4. کلاچ مستقیم
IYSQ01510258-01
1
I5JB0A510089-01
IYSQ01510259-01
IYSQ01510261-01
2
1
3
I4JA01512266 -01
1
I4JA01512267-01
1
I4JA01512268-015A-41 گیربکس / گیربکس اتوماتیک:
35) پاول قفل پارکینگ (2) ، پایه کف دست پارکینگ (1) و
فنر کف دست پارکینگ (3) را نصب کنید.
36)
همانطور که در شکل نشان داده شده است ، میله قفل پارکینگ (2) را به اهرم تعویض دستی (1) وصل کنید .
37) براکت قفل پارکینگ را نصب کنید (1).
پیچ و مهره های براکت پارکینگ را ببندید (2) را به
گشتاور مشخص کنید .
گشتاور محکم
پیچ براکت پارکینگ پارکینگ (a): 7.4 N · m (0.74 kgfm، 5.5 lb-ft)
38) مایع A / T را روی حلقه O و فنر جدید قرار دهید و
آنها را به پیستون جمع کننده نصب کنید و
پیستون جمع کننده را به جعبه انتقال نصب کنید .
مشخصات فنر باتری
39) پس از تأیید فشار دادن پیستون جمع کننده
از پایین ، پین اهرم
تعویض دستی را با شیار در شیر دستی مطابقت دهید .
2
1 3
I4JA01512269-01
1
2
I4JA01512270-01
1
2، (یک)
I4JA01512271-01
باتری
پیستون
باتری بهار
بهار رایگان
طول "یک" رنگ
جلو کلاچ 75.03 سفید + آبی
مستقیم کلاچ 57.74 سفید + بنفش
ترمز دوم 56.16 بنفش
1. به جلو پیستون جمع کننده کلاچ
2. پیستون جمع کننده مستقیم کلاچ
3. پیستون جمع کننده ترمز دوم
4. فنر باتری
3 4
1
2
"a"
I5JB0A510140-02
IYSQ01510269-01 گیربکس / گیربکس اتوماتیک: 5A-42
40) بدنه شیر (1) را با استفاده از پیچ و مهره هایی با هر
طول اسمی که در شکل نشان داده شده و محکم کردن
گشتاور مشخص شده ، ثابت کنید.
گشتاور سفت
پیچ پیچ بدنه سوپاپ: 10 N · m (1.0 kgf-m، 7.5 lb-ft)
پیچ نامی شیر پیچ پیچ
"a": 28 mm (1.10 in)
"" b ": 30 mm (1.18 in)
" c ”: 36 میلی متر (1.42 اینچ)
” d ”: 45 میلی متر (1.77 اینچ)
41) لوله ترمز O / D را نصب کنید (1).
42) حلقه O جدید را با مایع A / T چرب کرده و به گرامت سیم سیم برقی وصل کنید. سپس مهار سیم برقی را به جعبه انتقال وصل کرده و آن را با گیره مهار سیم برقی ثابت کنید. هر کانکتور را به شیر برقی وصل کنید. و روکش نصب واشر و ترمز جدید نصب کنید.
 

گشتاور محکم
پیچ اتصال سیم انتقال (a): 16 N · m (1.6 kgf-m، 11.5 lb-ft)
43) اتصال دهنده های برقی را به هر شیر برقی وصل کنید.
44) صافی روغن (1) را برای مونتاژ بدنه شیر نصب کنید.
 

گشتاور محکم
پیچ صافی روغن (a): 5.5 N · m (0.55 kgf-m، 4.0 lbft)
45) جعبه روغن انتقال (1) را با واشر جدید روغن روغن نصب کنید.
توجه داشته باشید که
برش در واشر تشت روغن را با آن در جعبه انتقال تراز کنید.

گشتاور محکم
پیچ پیچ روغن انتقال نیرو: 4.5 نیوتن متر در متر (0.45 کیلوگرم در متر ،
3.5 پوند در فوت)
46) با کلید خشن چوب متصل به شافت خروجی ، روتور سنسور (2) را با تراز کردن شیار کلید آن با کلید خشن چوب نصب و نصب کنید حلقه C

I5JB0A510072-015A-43 گیربکس / گیربکس اتوماتیک:
47) جعبه آداپتور (1) را با واشر آداپتور جدید به جعبه انتقال نصب کنید و پیچ های آداپتور را به گشتاور مشخص شده محکم کنید.
گشتاور محکم پیچ آداپتور آداپتور (a): 31 N · m (3.1 kgf-m، 30.0 lbft)
48) مایع A / T را روی حلقه های O جدید قرار دهید و آنها را به سنسور سرعت شافت ورودی (1) و سنسور سرعت شافت خروجی نصب کنید (2) ، و سپس سنسور سرعت شافت ورودی
(1) و سنسور سرعت شافت خروجی (2) را نصب کنید.
49) پس از چرخش شفت تعویض دستی به طور کامل به عقب ، آن را با 2 دنده به عقب برگردانده و روی محدوده "N" تنظیم کنید. سپس

https://www.autoepccatalog.com



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()