نوشته شده توسط : dave

Detroit Diesel Diagnostic Link PARAMETER LAYOUT
مقادیر ممکن است در واحدهای متریک یا انگلیسی نمایش داده شود (واحدهای فاصله ، دما و تغییر حجم ؛ خوانش فشار در واحدهای میله ای باقی مانده است). مجموعه پارامترها ممکن است به عنوان فایلهایی برای چاپ یا ارسال ایمیل با استفاده از عملکرد "صادرات" ذخیره شوند. بازیافت فوری احتراق برای ذخیره تنظیمات باید برای ذخیره تغییرات انجام شود.
لینک تشخیصی Detroit Diesel DDDL 8.09 بارگیری

 

ردیابی PROGRESS
هنگام ورود به بخش "پارامترها" ، تمام مقادیر پارامترها از همه ماژول های متصل خوانده می شوند. پیشرفت روی صفحه ردیابی می شود. هر زمان که کاربر پارامتر تنظیم شده از یک ماژول (CPC2 + یا MCM2) را بازیابی کند ، پرونده به صورت خودکار در هارد دیسک شما برای استفاده بعدی ذخیره و رمزگذاری می شود. شاید با استفاده از ویژگی "تاریخچه وارد" دوباره به ماژول وارد شود.
 


مشاهده ارزشهای داخلی

پارامترها در گروه ها قرار می گیرد. برای مشاهده مقادیر پارامترهای فردی درون گروه ، کاربر با کلیک بر روی "+" یا "-" در مقابل نام گروه مشابه عملیات در Windows Explorer ، پوشه را باز و بسته می کند.
 
 

تغییرات PARAMETER
برای تغییر یک پارامتر ، فقط روی ستون مقادیر کلیک کنید. برای مقادیر عددی ، به سادگی مقدار مورد نظر را تایپ کنید. برای پارامترهای CPC2 + با بیش از یک انتخاب قابل تنظیم (همانطور که در زیر مشاهده می شود) ، یک منوی کشویی ظاهر می شود.
لینک تشخیصی Detroit Diesel DDDL 8.09 8.03 دانلود رایگان
 


تغییرات
به روز رسانی همانطور که پارامترها به ماژول ارسال می شوند ، نوار پیشرفت تا پایان مراحل ظاهر می شود. در بخش Detroit Diesel Diagnostic Link شما باید مجدداً چرخه احتراق را برای ذخیره تغییرات انجام دهید.


:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()