نوشته شده توسط : dave

TOYOTA 1GD / 2GD Engine Engine Rail Rail System (CRS) را به شما نشان می دهد. راهنمای بارگیری و نصب DENSO Fuel Injection Pump ETSI 2017

از توانایی مقاومت در برابر ولتاژ فوق العاده 220 مگاپاسکال برخوردار است.

مشخصاتی که از نشت استاتیک جلوگیری می کند * با استفاده از ساختاری که سطح کشویی فشار بالا را از بین می برد ، محقق شده است. این مشخصات استاتیک بدون نشت با ارتقا performance عملکرد قدرت و سرکوب افزایش دمای سوخت ، بازده سوخت را بهبود می بخشد.

 


قبل از تزریق

هنگامی که شیر برقی فعال نمی شود ، شیر کنترل بسته می شود تا دهانه فرعی "خارج" توسط نیروی فنر شیر خاموش شود. در نتیجه ، تزریق با بسته شدن سوزن نازل به دلیل تفاوت در سطح سطح در معرض فشار بین طرف محفظه کنترل سوزن نازل و سمت نشیمن نازل (سمت محفظه کنترل> سمت صندلی نازل) امکان پذیر نیست.


در حین تزریق

وقتی شیر برقی فعال می شود ، شیر کنترل را به سمت بالا می کشد و سوخت داخل محفظه کنترل از روزنه فرعی "خارج" و صفحه کنترل "روزنه" خارج می شود. به دلیل افت فشار در محفظه کنترل ، فشار در سمت سوزن نازل از سمت محفظه کنترل بیشتر می شود. در نتیجه ، نیرویی که به صندلی نازل وارد می شود بر فشار فشار بر پایین غلبه می کند ، سوزن نازل به سمت بالا رانده می شود و تزریق آغاز می شود. بعلاوه ، صفحه کنترل هم به دلیل اختلاف فشار (سمت محفظه کنترل> سمت محفظه میانی) و هم به دلیل نیروی فنر صفحه کنترل ، که دهانه "داخل" را می بندد ، بالا می رود. به همین دلیل ، تنها با نگه داشتن سوخت باقیمانده در محفظه کنترل ، نشت های دینامیکی هنگام تزریق به حداقل می رسد.

Denso ETSI Fuel Injection Pumps 2017 2015 2012 بارگیری رایگان


تزریق کامل است

هنگامی که منبع تغذیه شیر برقی متوقف می شود ، شیر کنترل دهانه زیر "خارج" را می بندد ، سوخت داخل محفظه کنترل به محفظه فشار میانی می رود و فشار محفظه فشار میانی را افزایش می دهد. پس از آن ، فشار ترکیبی سمت محفظه کنترل و فنر صفحه کنترل از فشار ترکیبی سمت محفظه فشار متوسط ​​و زیاد می شود
شیار حلقوی فشار در نتیجه ، صفحه کنترل پایین می آید و سوخت از روزنه "داخل" به محفظه کنترل جریان می یابد. نیرویی که به سمت پایین سوزن نازل فشار می آورد به دلیل افزایش فشار در داخل محفظه کنترل افزایش می یابد ، سوزن نازل پایین می آید و تزریق پایان می یابد. پس از آن ، فشار در محفظه کنترل ، محفظه فشار میانی و شیار حلقوی فشار بالا برابر می شود و صفحه کنترل توسط فنر صفحه کنترل به سمت بالا رانده می شود.

 

www.car-auto-repair.com



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dave

این پست راهنمای نحوه نصب سیستم های گرمایشی Webasto برای هیوندای ix35 را به شما نشان می دهد.


Microcat V6 هیوندای KIA EPC

مقدمات:

- درپوش مخزن سوخت را باز کنید ، مخزن را تهویه کنید.
- دوباره درپوش مخزن سوخت را ببندید.
- اتصال "زمین" یا "زمین" باتری را قطع کنید. - از سیستم خنک کننده استفاده کنید.
- شماره کارخانه را از برچسب نوع اصلی در برچسب نوع تکراری کپی کنید.
- سالهایی را که اعمال نمی شوند از برچسب تکراری حذف کنید.
- برچسب کپی (برچسب نوع) را در مکان مناسب وصل کنید.
- اتصال "زمین" یا "زمین" باتری را قطع کنید.
- برف پاک کن شیشه جلو را بردارید.
- درپوش مخزن مایع خنک کننده و مخزن مایع خنک کننده را بردارید.
- محافظت از زیرآب را بردارید - تریم زیر بدنه را در سمت چپ جلوی مخزن بردارید.
- سطح نشیمن گاه نیمکت عقب را بردارید.
- درب سرویس اتصالات مخزن را باز کنید.
- واحد ارسال مخزن سوخت را طبق دستورالعمل سازنده بردارید.
- محفظه دستکش را بردارید.
- نوار ورودی را در سمت سرنشین جلو بردارید.
- تراز ستون A را در جای پای عقب سرنشین جلو بردارید.
- آستین اهرم تعویض را به سمت بالا بکشید (فقط برای تایمر دیجیتال). صفحه 25 "دستورالعمل های عملیاتی برای مشتری نهایی" را بردارید و دستورالعمل های عملکرد خودرو را اضافه کنید ..

2020 2018 Microcat V6 Hyundai & KIA EPC بارگیری رایگان

مراحل:

سیم قرمز (RT) و سیم سیاه (SW) را به داخل آستین محافظ بکشید A. سیم سبز / سفید (gn / ws) را بکشید  به آستین محافظ سیم B و قرمز (RT)
sle به آستین محافظ C. Hyundai ix351315910D_EN6 آماده سازی برق سیستم فقط با تهویه مطبوع اتوماتیک! برش آستین محافظ به طول کشیدن سیم قرمز (rt) سیم و سیاه (sw) سیم آستین محافظ A. سیم سبز / سفید (gn / ws) را بکشید  به آستین محافظ B و قرمز (RT) ) سیم به آستین محافظ C. آماده سازی خطوط نمای IPCU در سمت تماس! IPCU با تنظیمات پیش فرض مدل سال 2011 از قبل برنامه ریزی شده است. مقادیر پیش فرض باید در هنگام بررسی عملکرد خودرو بررسی شده و تنظیم شوند.
1 پلاگین لاستیکی محافظ 2 مهار سیم کشی کنترل کننده فن ، کنترل بخاری

براکت زاویه ای 1.2 سوار شوید کلیپ برداشتن ، پیچ و مهره M6x20 ، واشر با قطر بزرگ ، مهره فلنج 3 پیچ M5x16 ، واشر ، صفحه نگهدارنده فیوز ، رله K3 ، مهره فلنج 4Fuses F1-3 متصل شده است.

سیم برق پمپ اندازه گیری را تا بعداً با استفاده از لوله سوخت در امتداد خط اصلی سوخت خودرو در زیر بدنه

اتصال به اتصال 2 پین 1 از موتور فن نصب نکنید. اتصالات را همانطور که در نمودار سیم کشی نشان داده شده است ، تولید کنید .2 قرمز سیم (RT) از فیوز 3 سیم قرمز (RT) از K3 / 87a4 سیم سیاه (SW) از K3 / 305 سیم قرمز (RT) از اتصال GM

اتصال به اتصال 2 پین 1 از موتور فن. اتصالات را همانطور که در دیاگرام سیم کشی نشان داده شده است تولید کنید سیم قرمز (rt) رله فن 3 سیم قرمز (rt) از IPCU / ​​154 سیم قرمز (RT) از K3 / 87a5 سیم سیاه (SW) از K3 / 306 سیم سبز (سفید) (gn / ws) IP از IPCU / ​​867 قرمز (RT) سیم

اتصال به کانکتور 4 پین 4 از کنترل کننده فن. اتصالات را همانطور که در سیم کشی دی-گرام نشان داده شده است ، تولید کنید. 1 سیم سیاه (sw) از IPCU / ​​A2 سیم قرمز (RT)  از IPCU / ​​E3 سیم سفید / سیاه (ws / sw) برای واحد کنترل A / C پین 22 (36) 5 سیم سفید / سیاه (ws / sw) اتصال برای کنترل فن ، پین 4 اتصال دهنده کنترل فن اتصال اتصال را تولید کنید همانطور که در سیم کشی دیاگرام نشان داده شده است. 1 سیم قهوه ای (br) C IPCU / 85 با درپوش کابل 2 نقطه زمین اصلی وسیله نقلیه

www.autoepccatalog.com



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 اسفند 1399 | نظرات ()