نحوه جدا کردن انتقال آلیسون 1000/2000 سری
نوشته شده توسط : dave

این کتابچه راهنمای تعمیر خدمات در مورد نحوه جداسازی انتقال سری آلیسون 1000/2000 است.
 خدمات نصب و راه اندازی نرم افزار تشخیصی GIS5 2019 آلیسون + GEN5

1. نصب شش پیچ و مهره نگهدارنده پوشش PTO یا Power Take Off را به هر کدام که مجهز باشد ، در سمت راست انتقال همانطور که در شکل 43 نشان داده شده است ،
نصب کنید. به یک نشان داده شده در شکل 43 ، بر روی سطح PTO ، برای استفاده از پایه فیکسچر نیمکت. احتراق: به دلیل جرم و وزن این واحد ، احساس می کنیم که لازم است از فیکسچر نگهدارنده نشان داده شده در شکل 43 استفاده شود. پایه فیکسچر یا در یک پایه مخصوص چرخش مناسب.
3. با استفاده از یک بالابر مناسب ، گیربکس را بلند کرده و در پایه فیکسچر یا پایه مخصوص چرخش نصب کنید.
4- در صورت قفل شدن مونتاژ انتقال ، در صفحه ای که رو به پایین قرار دارد ، مبدل را با بیرون کشیدن مستقیم از آن خارج کنید (شکل 44 را ببینید). احتراق: این مبدل گشتاور وزنی در حدود 60 پوند دارد ، بنابراین احتیاط کنید.
5- سنسور سرعت موتور ، سنسور سرعت توربین و سنسور سرعت خروجی را همانطور که در شکل 45 نشان داده شده است حذف کنید.
توجه: سنسور سرعت موتور در صورت مجهز بودن ، سنسور سرعت توربین و سنسور سرعت خروجی در مدل های 2WD همه یکسان هستند شماره (نگاه کنید به شکل 45).
6. حلقه های "O" را از بین سنسورهای 3 سرعت بردارید و دور بیندازید (شکل 45 را ببینید).
7. همانطور که در شکل 45 نشان داده شده است ، سوئیچ Backup-Up Neutral Start را از طرف قسمت پرونده جدا کنید. نکته: Switch NSBU دقیقاً مشابه سوئیچ 4L60-E است (شکل 45 را ببینید).

8- گیربکس را در قسمت ثابت بچرخانید تا روغن تابه روغن به سمت بالا باشد (شکل 46 را ببینید).
1

9. حذف دوازده پایین پیچ و مهره نگهدارنده تابه، با استفاده از یک سوکت 13 میلی متر (شکل 46).
10. کف روغن پایین را بردارید (شکل 46 را ببینید).
11.
همانطور که در شکل 47 نشان داده شده است ، واشر کف تابه پایین را بردارید و دور بیندازید. 12. همانطور که در شکل 47 نشان داده شده است ، فیلتر صافی کف و فیلتر تمیز را برداشته و دور بریزید. 13. با استفاده از سوکت 8 میلی متری ، همانطور که در شکل 48 نشان داده شده است
. 14. غلطک بازوی داخلی و مونتاژ فنر را مطابق شکل 48 حذف کنید.
15- با استفاده از ابزار حذف كابل Techpak ä GM ، همانطور كه ​​در شكل 49 نشان داده شده است ، اتصال اتصال كيسه را از سوراخ موردنظر جدا كنيد
. 16. بدنه 15 سوپاپ را به وسيله سوكت 8 ميلي متري ببنديد. پس از برداشتن

15 پیچ بدنه سوپاپ ، می توانید بدنه شیر را جدا کرده و اطمینان حاصل کنید که پین ​​سوپاپ دستی را از اهرم نگهدارنده داخلی جدا کنید ، همانطور که در شکل 51 نشان داده شده است
. 18. مونتاژ بدنه شیر کامل را برای فرآیند بازسازی مؤلفه کنار بگذارید.
19. بسته به نوع طرح ، مطابق شکل 52 ، فیلتر روغن خارجی را از منیفولد کولر یا محفظه زنگ جدا کنید.
20. پیچ و مهره نگهدارنده مونتفولد کولر را مطابق شکل 54 نشان دهید.
21- همانطور که در شکل 54 نشان داده شده است ، مونتاژ مانیفولد کولر را از روی محفظه زنگ بردارید
. 22. 2 واشر منیفولد خنک شده را برداشته و دور کنید ، همانطور که در شکل 54 نشان داده شده است. .
23. چرخش انتقال در ثابت به طوری که مسکن زنگ مواجه است

2019 آلیسون DOC انتقال نرم افزار تشخیصی رایگان دانلود
24. همانطور که در شکل 55 نشان داده شده است ، 2 پیچ محکم زنگ را از هر طرف کیس که در قسمت نگهدارنده زنگ نیست ، خارج کنید. 25. قفسه زنگ را به صورت پیچ و مهره ای که سایه دار است ، از داخل محفظه زنگ بردارید ، همانطور که در شکل نشان داده شده است. 56 نکته: فقط پیچ های سایه دار را بردارید ، همانطور که در شکل 56 نشان داده شده است. 11 پیچ وجود دارد که 50 میلی متر طول دارند و 5 پیچ آنها به طول 70 میلی متر است. پیچ های باقی مانده پمپ را به زنگ نگه می دارند.
26. محفظه زنگوله و مونتاژ پمپ روغن را از طریق جعبه انتقال ، همانطور که در شکل 55 نشان داده شده است ، از حالت انتقال جدا
کنید.
28. محفظه زنگ و مونتاژ پمپ را برای فرایند بازسازی مؤلفه کنار بگذارید.
29. با بلند کردن مستقیم با استفاده از توربین ، محفظه کلاچ C1 / C2 را از روی آن جدا کنید ، همانطور که در شکل 57 نشان داده شده است. نکته: در صورت گیر نکردن گیربکس خورشید / چرخنده حامل سیاره ای ، اگر به گیرنده آفتاب گیر نکرده است

30 را تنظیم کنید. C1 / مسکن کلاچ C2 برای فرآیند بازسازی مؤلفه که بعداً پوشش داده می شود ، کنار گذاشته شده است. 31. حالت انتقال را بچرخانید به گونه ای که مطابق شکل 58 نشان داده شده است. در
صورت مجهز بودن به قفسه ی فرمت ، 32. 32- اگر مجهز به یك است ، یك یك از انتقال را جدا كنید ، همانطور كه ​​در شکل 58 نشان داده شده است. توجه: بعضی از مدل ها به ترمز پارکینگ مجهز هستند. همانطور که در شکل 58 نشان داده شده است. چهار مدل Drive Wheel هیچ کدام را ندارد.

33. با استفاده از سوکت 15 میلیمتری ، 16 پیچ محکم بسته را جدا کنید (شکل 59 را ببینید).
34. مونتاژ مسکن پسوند را برداشته و فرآیند بازسازی مؤلفه را ، همانطور که در شکل 59 نشان داده شده است ، کنار بگذارید.
35. واشر محفظه فرمت را همانطور که در شکل 59 نشان داده شده است ، بردارید و دور بیندازید
. 36. شکاف های شافت خروجی را بکشید و مستقیماً به بالا بکشید ، شافت خروجی و حامل سیاره ای P3 را به عنوان یک مونتاژ بردارید (شکل 60 را ببینید).
37. چرخ دنده های خورشیدی P3 و یاطاقان
محوره را همانطور که در شکل 60 نشان داده شده است ، بردارید . 38- شاخه های اصلی شافت را بگیرید و مستقیماً را برداشته و شافت اصلی ، دنده آفتاب P2 و فاصله دنده خورشید را همانطور که در شکل 62 نشان داده شده است ، بلند کنید
. با کشیدن بالا و چرخاندن حرکت همزمان ، شافت دنده پارکینگ را جدا کنید. این امر به دلیل اینکه هوا در قفسه مورد قفل شده است ، در رفع آن کمک می کند (شکل 62 را ببینید). 40. پیست پارکینگ را با حرکت پیچش ناچیز جدا کنید تا از بازگشت پنجه پارکینگ جدا شوید.
http://www.ancelscanner.com





:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: